Італія, 1899 р.
У 1898
р. Джованні Баттіст Чейрано - власник фабрики велосипедів - уклав угоду з
групою туринських бізнесменів, яку очолював Джованні Аньєллі (у минулому -
каварелійський офіцер).
Перший
автомобіль для цієї фірми спроектував Арістід Фаччіолі. 11 липня 1899 р.
фабрика італійських автомобілів у Турині (Ф.І.А.Т.) розпочинає виробництво
цього автомобіля. Через чотири місяці підприємство Ф.І.А.Т. викупило сімецну
фабрику Чейрано.
Майбутнє
"Фіата" змінилося у 1902 р. Джованні Аньєллі викупив акції
компаньйонів і став директором. Цого метою було збільшення видів продукції і
розширення ринків збуту.
У 1903
р. "Фіат" починає експорт своїх автомобілів у Францію,
Великобританію, СІЛА, Австраліюю
На поч.
30-х років минулого століття у спортивному автомобілі покупці хотіли бачити не
тільки потужний двигун, гарні ходові якості, а й зовнішню ексклбзивністьґ
*Експорт
- вивіз товару з метою прожажу в інших країнах.
Модель "Фіат 1100" випускалася з 1939 р. по
1953. Цей автомобіль можна відвести до одного з наййкращих автомобілів 1939
|