Alexnikopol.ucoz.ru ГлавнаяРегистрацияВход Вторник
15.07.2025
03:26
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Общее [50]
Новинки [10]
Ретро транспорт [7]
Ремонт и диагностирование [12]
Тест-драйвы [3]
Тест-драйвы новейших моделей авто
Поиск по сайту
Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистики"
PR-CY.ru

Яндекс.Метрика
Счетчик PR-CY.Rank
 Каталог статей 
Главная » Статьи » Ремонт и диагностирование

Планово-попереджувальні ремонти
Планово-попереджувальні ремонти

Планово-попереджувальна система повинна:

а) забезпечити в процесі експлуатації рівень надійності,

передбачений при проектуванні і виготовленні автомобіля;

б) забезпечити високий коефіцієнт технічної готовності

автомобіля;

в) підвищити безпеку руху;

г) забезпечити економічну роботу автомобіля.

Раціонально організована система технічного обслуговування передбачає також проведення обкатки нових і капітально відремонтованих автомобілів та їх агрегатів перед введенням в експлуатацію.

Відповідно до положення про технічне обслуговування і поточний ремонт рухомого складу автомобільного транспорту встановлено технічне обслуговування наступних видів:

а) щоденне-(ЩО);

б) перше – (ТО-1);

в) друге – (ТО-2).

Щоденне обслуговування виконується один раз на добу після роботи рухомого складу на лінії і повинно включати в себе загальний зовнішній контроль автомобіля, спрямований на забезпечення безпеки руху, підтримку зовнішнього вигляду і заправку його паливом, маслом і водою.

Періодичність першого і другого технічного обслуговування встановлюють по пробігу в залежності від умов експлуатації.

Основне призначення першого і другого технічного обслуго-вування – знизити інтенсивність зношування деталей своєчасним виконанням контрольних, мастильних, кріпильних, регулювальних і інших робіт, а також своєчасно виявити і усунути несправності або причини, які можуть спричинити виникнення несправностей.

Технічне обслуговування всіх видів проводиться в обсязі переліку основних операцій за затвердженим планом-графіком.

Необхідність диференціювати періодичність першого і другого технічних обслуговуванні в залежності від категорії умов експлуатації обумовлюється тим, що на надійність і довговічність найбільше впливають дорожні умови та режими використання автомобіля. Однак таку диференціацію умов експлуатації, періодичність і трудомісткість обслуговування не можна визнати достатньо обгрунтованими, оскільки в ній не відображено вплив на інтенсивність зношування і трудомісткість робіт, кліматичних умов, вікового складу парку тощо Тому залежно від умов експлуатації і типів рухомого складу автогосподарства, трести , управління та інші транспортні організації зобов'язані вибирати періодичність і коригувати трудомісткість технічного обслуговування. Причіпний склад (причепи та напівпричепи) проходить технічне обслуговування в ті ж терміни, що і автомобілі. Для нього встановлено щоденне, перше і друге технічні обслуговування.
Категория: Ремонт и диагностирование | Добавил: Admin (18.02.2011)
Просмотров: 1514 | Теги: Планово-попереджувальні ремонти | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Спасибо за 1 клик!
Форма входа

Copyright MyCorp © 2025