а) забезпечити в процесі експлуатації рівень надійності,
передбачений при проектуванні і виготовленні автомобіля;
б) забезпечити високий коефіцієнт технічної готовності
автомобіля;
в) підвищити безпеку руху;
г) забезпечити економічну роботу автомобіля.
Раціонально організована система технічного обслуговування передбачає також проведення обкатки нових і капітально відремонтованих автомобілів та їх агрегатів перед введенням в експлуатацію.
Відповідно до положення про технічне обслуговування і поточний ремонт рухомого складу автомобільного транспорту встановлено технічне обслуговування наступних видів:
а) щоденне-(ЩО);
б) перше – (ТО-1);
в) друге – (ТО-2).
Щоденне обслуговування виконується один раз на добу після роботи рухомого складу на лінії і повинно включати в себе загальний зовнішній контроль автомобіля, спрямований на забезпечення безпеки руху, підтримку зовнішнього вигляду і заправку його паливом, маслом і водою.
Періодичність першого і другого технічного обслуговування встановлюють по пробігу в залежності від умов експлуатації.
Основне призначення першого і другого технічного обслуго-вування – знизити інтенсивність зношування деталей своєчасним виконанням контрольних, мастильних, кріпильних, регулювальних і інших робіт, а також своєчасно виявити і усунути несправності або причини, які можуть спричинити виникнення несправностей.
Технічне обслуговування всіх видів проводиться в обсязі переліку основних операцій за затвердженим планом-графіком.
Необхідність диференціювати періодичність першого і другого технічних обслуговуванні в залежності від категорії умов експлуатації обумовлюється тим, що на надійність і довговічність найбільше впливають дорожні умови та режими використання автомобіля. Однак таку диференціацію умов експлуатації, періодичність і трудомісткість обслуговування не можна визнати достатньо обгрунтованими, оскільки в ній не відображено вплив на інтенсивність зношування і трудомісткість робіт, кліматичних умов, вікового складу парку тощо Тому залежно від умов експлуатації і типів рухомого складу автогосподарства, трести , управління та інші транспортні організації зобов'язані вибирати періодичність і коригувати трудомісткість технічного обслуговування. Причіпний склад (причепи та напівпричепи) проходить технічне обслуговування в ті ж терміни, що і автомобілі. Для нього встановлено щоденне, перше і друге технічні обслуговування.